Štítky článku: •  

Albert Quality? Podvodníci!

Už jsem se v jednom článku zmiňoval, jakým způsobem obchodní řetězce okrádají a podvádějí zákazníky. Zcela v této činnosti exceluje provozovna Albert (společnost Ahold Czech Republic a. s.) na Pražské třídě v Českých Budějovicích.

Včera jsem se zašel podívat, zdali byly odstraněny chyby a napraveny neférové praktiky, které jsem asi před 14 dny šesti týdny v prodejně nalezl a informoval o nich jednotlivé odpovědné osoby. (Chybné, či scházející označení cenami, účtování jiných cen, než jsou uvedeny.)

V jádru musím konstatovat, že chování prodejce se naprosto nezměnilo.

Nákup dne 13. 11. 2011:

Oddělení zeleniny: nadále chybí cenovky u zhruba 20 % sortimentu. Odpovědný zaměstnanec nedohledán.

obraz033.jpg (67,612 kiB)
Značení zboží v oddělení zeleniny

Oddělení lahůdek: U masivního počtu položek chybí vyznačení ceny za kilogram a celková cena za množství (balíčkované saláty, salámy a sýry). Na tento fakt upozorněna vedoucí oddělení. Stejně jako před 14 dny šesti týdny zůstalo u výmluvy, že „u pokladny vědí, kolik to bude stát“ (čárový kód). Na argumentaci, že to potřebuji i já vědět – a to předem – pouze výmluvné pokrčení ramen.

obraz034.jpg (65,298 kiB)
Budapešťská pomazánka
obraz035.jpg (62,023 kiB)
Rodinná pomazánka (patrně z rodiny)
obraz036.jpg (62,998 kiB)
Salát Rumcajs
obraz037.jpg (66,938 kiB)
Salát camping
obraz038.jpg (62,641 kiB)
Tuňáková pomazánka

Po výběru salátu – třená Niva – (s cenovkou Kč 21,90) je u pokladny namarkována cena Kč 23,90, což je předražení položky o 9 %.

Tento fakt jsem samozřejmě u pokladní reklamoval. Po výzvě se dostavila tatáž vedoucí odd. lahůdek a salát odnesla. Pokladna (jedna z obou otevřených) byla celých 10 minut vyřazena z provozu. Nakonec mi byla naúčtována správná cena.

Vedoucí denní směny, kterou jsem taktéž požadoval, se nedostavila vůbec.

Protože naprosto stejnou situaci (označení jinou cenou, než jaká je účtována u pokladen) jsem reklamoval již několikrát, jakož jsem i několikrát upozorňoval na nedostatečné značení sortimentu, dal jsem tím opakovaně prodejně možnost k nápravě.

Při večerní „kontrolní návštěvě“ téhož dne (o 5 hodin později) se situace nezměnila. Nadále chybí ceny zboží, cenové etikety jsou nedostatečné…

Nezbylo tedy nic jiného, než o intervenci požádat ČOI. Doufám, že výsledkem bude velmi rasantní a tvrdý finanční postih a náprava věci. Smírné řešení promarnili.

coi.png (174,739 kiB)
Stížnost ČOI

Těžko rozlišit, zda se jedná o zřetězení dílčích lidských pochybení a selhání, nebo se řetězec Albert tako chová naprosto programově a cíleně.

Kontrolujte si důsledně, zda platíte tu částku, která je na zboží uvedena! Řetězce spoléhají na to, že máte-li v košíku více položek, nejste schopni zkontrolovat, kolik Vám bylo účtováno. Nenechte se okrádat!!!

Autor článku: | Vydáno: | Přečteno: 3 783 × | Prestiž Q1: 24,73

+80 plus Známkuj článek minus –1

Interní diskuse

Komentáře

Článek má 0 komentářů.

Pravidla pro diskutující

Přidáním komentáře souhlasíte s tím, že budete dodržovat základní pravidla slušné výměny názorů. Vítám jejich střet, ale snažte se je vždy vést v rámci kultivované debaty. Bude-li se někdo chovat jako sprostý nevychovanec, pokud bude urážet ostatní komentující, nebo mi bude zanášet diskusi nevyžádanou reklamou, takové příspěvky nekompromisně zablokuji. Na oplátku slibuji, že i kontroverzní příspěvky nebudu editovat, ani mazat, pokud neporušíte pravidla zmíněná výše. Za deset porušení těchto pravidel budete z diskuse nekompromisně a navždy vyřazeni (včetně IP adresy). PeTaX

Článek už je přlíliš starý. Diskuse k němu byly uzavřeny.

Dosud bez komentářů

Svobodný svět

Jen svoboda jednotlivce vede ke svobodné společnosti

top