Štítky článku: •  

Albert Quality? Podvodníci!

Už jsem se v jednom článku zmiňoval, jakým způsobem obchodní řetězce okrádají a podvádějí zákazníky. Zcela v této činnosti exceluje provozovna Albert (společnost Ahold Czech Republic a. s.) na Pražské třídě v Českých Budějovicích.

Včera jsem se zašel podívat, zdali byly odstraněny chyby a napraveny neférové praktiky, které jsem asi před 14 dny šesti týdny v prodejně nalezl a informoval o nich jednotlivé odpovědné osoby. (Chybné, či scházející označení cenami, účtování jiných cen, než jsou uvedeny.)

V jádru musím konstatovat, že chování prodejce se naprosto nezměnilo.

Nákup dne 13. 11. 2011:

Oddělení zeleniny: nadále chybí cenovky u zhruba 20 % sortimentu. Odpovědný zaměstnanec nedohledán.

obraz033.jpg (67,612 kiB)
Značení zboží v oddělení zeleniny

Oddělení lahůdek: U masivního počtu položek chybí vyznačení ceny za kilogram a celková cena za množství (balíčkované saláty, salámy a sýry). Na tento fakt upozorněna vedoucí oddělení. Stejně jako před 14 dny šesti týdny zůstalo u výmluvy, že „u pokladny vědí, kolik to bude stát“ (čárový kód). Na argumentaci, že to potřebuji i já vědět – a to předem – pouze výmluvné pokrčení ramen.

obraz034.jpg (65,298 kiB)
Budapešťská pomazánka
obraz035.jpg (62,023 kiB)
Rodinná pomazánka (patrně z rodiny)
obraz036.jpg (62,998 kiB)
Salát Rumcajs
obraz037.jpg (66,938 kiB)
Salát camping
obraz038.jpg (62,641 kiB)
Tuňáková pomazánka

Po výběru salátu – třená Niva – (s cenovkou Kč 21,90) je u pokladny namarkována cena Kč 23,90, což je předražení položky o 9 %.

Tento fakt jsem samozřejmě u pokladní reklamoval. Po výzvě se dostavila tatáž vedoucí odd. lahůdek a salát odnesla. Pokladna (jedna z obou otevřených) byla celých 10 minut vyřazena z provozu. Nakonec mi byla naúčtována správná cena.

Vedoucí denní směny, kterou jsem taktéž požadoval, se nedostavila vůbec.

Protože naprosto stejnou situaci (označení jinou cenou, než jaká je účtována u pokladen) jsem reklamoval již několikrát, jakož jsem i několikrát upozorňoval na nedostatečné značení sortimentu, dal jsem tím opakovaně prodejně možnost k nápravě.

Při večerní „kontrolní návštěvě“ téhož dne (o 5 hodin později) se situace nezměnila. Nadále chybí ceny zboží, cenové etikety jsou nedostatečné…

Nezbylo tedy nic jiného, než o intervenci požádat ČOI. Doufám, že výsledkem bude velmi rasantní a tvrdý finanční postih a náprava věci. Smírné řešení promarnili.

coi.png (174,739 kiB)
Stížnost ČOI

Těžko rozlišit, zda se jedná o zřetězení dílčích lidských pochybení a selhání, nebo se řetězec Albert tako chová naprosto programově a cíleně.

Kontrolujte si důsledně, zda platíte tu částku, která je na zboží uvedena! Řetězce spoléhají na to, že máte-li v košíku více položek, nejste schopni zkontrolovat, kolik Vám bylo účtováno. Nenechte se okrádat!!!

Autor článku: | Vydáno: | Přečteno: 3 789 × | Prestiž Q1: 24,73

+80 plus Známkuj článek minus –1

Interní diskuse

Komentáře

Článek má 0 komentářů.

Pravidla pro diskutující

Přidáním komentáře souhlasíte s tím, že budete dodržovat základní pravidla slušné výměny názorů. Vítám jejich střet, ale snažte se je vždy vést v rámci kultivované debaty. Bude-li se někdo chovat jako sprostý nevychovanec, pokud bude urážet ostatní komentující, nebo mi bude zanášet diskusi nevyžádanou reklamou, takové příspěvky nekompromisně zablokuji. Na oplátku slibuji, že kontroverzní příspěvky nebudu editovat, ani mazat. Za deset porušení těchto pravidel budete z diskuse nekompromisně a navždy vyřazeni (včetně IP adresy). PeTaX

Článek už je přlíliš starý. Diskuse k němu byly uzavřeny.

Dosud bez komentářů

Svobodný svět

Jen svoboda jednotlivce vede ke svobodné společnosti

top